הסדרת מעמדו של בן זוג זר

אם יש לך בן זוג זר, תוכל אולי לשנות את מצבו של בן הזוג שלך בארה "ב על ־ ידי הגשת בקשה להתאמה. תהליך זה עוזר לך להוכיח את זהותו של בן הזוג הזר שלך, ואתה יכול גם לוודא שהוא או היא לא מפרים שום כללי הגירה. לדוגמה, בן זוג זר רשאי להגיש בקשה לקבלת מעמד הגירה אם הוא או היא עברו התעללות פיזית מצד בן זוגו או מצד בן זוגו או מצד בן זוגה בארה "ב או מעורבים בסוגים מסוימים של פעילות פלילית.

לפני שתתקן את מצב אשתך, עליך לספק את כל המסמכים והמידע הביוגרפי הדרושים. הם כוללים תעודות לידה, תעודות נישואין וצווי גירושין. ייתכן שתצטרך גם לספק מסמכים כספיים והחזרי מס עבור בן הזוג הזר. בדיקה רפואית נדרשת גם עבור בן הזוג הזר. בדיקה זו חייבת להתבצע על ידי רופא מורשה המאושר על ידי USCIS. המשרד לאיכות הסביבה מאתר מנתח אזרחי למטרה זו.

לאחר הגשת בקשה לשינוי הסדרת מעמד בן זוג זר , בן הזוג הזר יקבל הודעת קבלה. הוא או היא גם יוקצו חייזר. הודעות קבלה אלה הן מאוד חשובות למטרות הגירה, ואתה יכול לבדוק את המצב שלך באינטרנט. בן הזוג יצטרך גם לקבוע תור לביומטריה במשרד שטח או במשרד לתמיכה ביישומים. הפגישה הזאת תכלול טביעות אצבעות ותמונות.

בעוד שהתאמת יישום הסטטוס תלויה ועומדת, בן הזוג הזר לא יכול לעזוב את ארצות הברית אלא אם כן הוא או היא יקבלו שחרור מוקדם מ-USCIS. אם בן הזוג הזר עוזב את ארצות הברית לפני שה-USCIS יאשר את התאמת הסטטוס שלו, USCIS תשקול לבטל את יישום הגרין קארד. חיוני להתייעץ עם עורך דין לענייני הגירה כדי לוודא שהתהליך ילך חלק.

לאחר מותו של בן זוגו הטאיוואני, יכול בן הזוג הזר לשמור על זכויותיו לחיות בטייוואן. אם בן הזוג המנוח היה אזרח טאיוואני, בן הזוג הזר רשאי לפנות לרשות ההגירה הלאומית או לאחד מסניפיה לקבלת תעודת מגורים קבועה. בן הזוג רשאי להגיש בקשה גם להתאזרח בטייוואן ולהגיש בקשה לקבלת תעודת מגורים קבועה ללא תלות בילדים. אולם, ניתן לשלול את התעודה אם בן הזוג הזר עושה דבר המשפיע על האינטרסים הציבוריים או פוגע באינטרסים של טייוואן.

אם לבן הזוג הזר יש אשרת מעבר תקפה, ייתכן שהוא יוכל להיכנס לארצות הברית ולהתאים את מעמדו בהתבסס על הנישואין. אף ־ על ־ פי ־ כן, אם בן הזוג הזר אינו נוכח פיזית בארצות ־ הברית, הנישואין יוצרים השערה שבן הזוג מתכנן להגר לארצות ־ הברית. עם תום הנישואין, רשאי בן הזוג להגיש בקשה לקבלת מעמד של תושב קבע על ־ ידי הגשת בקשה לאשרת מהגר.

כדי להגיש בקשה למגורי קבע בארצות ־ הברית, על בן הזוג הזר להגיש את העתירה I-130 ולהגיש בקשה לאשרת נישואין. כדי להגיש בקשה לאשרה, עליך להגיש תעודת נישואין ואת המסמכים הרלוונטיים. תעודת הנישואין חייבת להיות מוסמכת ע ”י ארגון שהוסמך ע” י יואן. תהליך זה אורך בין שנים עשר לשמונה עשר חודשים.

אם בן הזוג הזר שלך אינו קביל, חשוב שתכין את מסמכי ההגירה שלך. אתה חייב להוכיח שהנישואים שלך היו מערכת יחסים בתום לב במשך שנה לפחות. נישואין המבוצעים באמצעות בא ־ כוח, אינטרנט או טלפוניה אינם מוכרים על ־ ידי ה ־ IRCC.