הסכם ממון

כיצד לסיים גירושין בשלום עם הסכם ממון

עבור זוגות שעוברים גירושין, הסכם כספי יכול להיות מועיל מאוד. רבים נאלצים כעת להעריך מחדש את מצבם הכלכלי בשל האקלים הכלכלי הנוכחי. הדבר האחרון שמישהו רוצה לעשות הוא בסופו של דבר בחוב שוב, אבל אם אתה לא יכול לקבל הכספים שלך על מנת אז ייתכן שתצטרך ללכת בדרך זו. הסכם זה יעזור לך לסדר דברים ולהימנע מתהליך גירושין ארוך ויקר.

מהו הסכם כספי מחייב לגירושין? ‏ זהו חוזה חתום בין שני הצדדים שמסביר מה מצופה מהם מבחינת תשלומי מזונות. דמי המזונות נקבעים בדרך כלל על ־ פי הוצאות המחיה השוטפות של בני הזוג בעת סיום הגירושין. במדינות מסוימות יש חוקים המאפשרים לבעל ולאשה לשמור על ביתם, אך לא לשלם את המשכנתא. כל זה תלוי במצב שבו הגירושין מתרחשים.

איך הסכם גירושין עובד? ברגע שתחליט שאתה רוצה להמשיך בגירושין, תצטרך להגיע להסכם בכתב בינך לבין בן הזוג. הסכם זה יתווה את הסוגיות ומה יקרה אם יהיו חילוקי דעות. תצטרך לכלול אג "ח ביטחון וכל כסף אחר שתרגיש בנוח לשלוח לצד השני. חשוב לציין שעדיין תצטרך לעבור הליך משפטי אם ברצונך לקבל צו הסכמה מחייב.

הסכם ממון מחייב יכול להועיל מאוד לגירושים, משום שהוא מאפשר להם לעבור לעמדה פיננסית חדשה. אם אתה נפרד מבן הזוג שלך, אתה לא צריך להמשיך לחיות מהכנסה אחת. למעשה, אולי תרצה לנהל חשבון משותף ולחלק את הכסף באופן שווה לאחר הגירושין. אתה יכול גם לכלול ילדים בהסכם ולחלק את המשמורת גם כן.

יתרון נוסף של הסכם כספי לגירושין הוא שהוא יכול לעזור לך לא להתמודד עם נושים לאחר הגירושין. אם השתמשת בכרטיסי האשראי שלך כדי לשלם על הוצאותיך לפני הנישואין, תוכל להמשיך להשתמש בהן לאחר הנישואין. אם יש לך חשבון משותף, שני החשבונות יהיו סגורים ואף צד לא יוכל לצייר על האשראי של האחר.

חשוב להשלים הסכם כספי לגירושין ולשלוח אותו לכל אחד מהצדדים. ברגע שזה יושלם, זה יכול להיות מוגש על כל צד או יכול להישלח למשרד הפקיד בבית המשפט המחוזי. כך או כך, המפלגה ברשימה תקבל עותק של ההסכם. ההסכם יהיה עכשיו בידי המפלגה בשם.

במקרים בהם צד אחד אינו משתף פעולה עם הליכי הגירושין, ניתן להשתמש בהסכמים כספיים. ניתן להשתמש בהסכם כספי לגירושין במצבים בהם צד אחד אינו משתף פעולה בהליכי הגירושין. ניתן להשתמש בו כדי לשכנע את הצד השני להפחית את תשלומי המזונות או לציית להנחיות המזונות. סוג זה של צו הסכמה מחייב משמש גם במקרים אחרים כגון הפסקת נישואין או במקרה של פשיטת רגל אפשרית.

אחד הצדדים צריך קודם כל לקבל עותק של תלונת הגירושין אם הם רוצים לקבל את בן זוגם לשעבר להסכם כספי. אם הם לא יכולים למצוא שום דבר בתלונה הם לא אוהבים שהם צריכים לכתוב משהו מבקש מידע על התלונה כמו גם הליך הגירושין. בית המשפט יקבע מה צריך להיעשות ומה לא. הניירת לגירושין תכלול מידע על כל צד, נכסים וחובות, תשלומי מזונות וקווים מנחים למזונות. כמו כן, יהיה עליה לרשום כל התניה לגבי התנחלויות רכוש, הסדרי משמורת או תנאים אחרים. עו "ד מורשה בעל ניסיון בהסכמים כספיים לגירושין יגיש את ההסכם הכספי לגירושין.