כיצד מבצעים הגירה לארצות הברית?

מהגרים מגיעים לארצות הברית מכל רחבי העולם ומחפשים הזדמנות כלכלית, חופש וחיים טובים יותר עבור ילדיהם. לדימוי ההיסטורי הזה של אמריקה כ 'אומה של מהגרים' יש עדיין שורשים חזקים בתרבות ובחברה האמריקאית.

בעוד רמות גבוהות של הגירה יש מגוון של עלויות, רוב האמריקאים מסכימים כי היתרונות הם חיוביים במידה רבה. זה משקף הן את היתרונות העולים להביא למשק, כמו גם את תרומתם לחברה ולתרבות.

מהם 4 סוגי האזרחות בארצות הברית?

מהגרים מכל רחבי העולם מגיעים לארצות הברית עם חזיונות לחיות את החלום האמריקאי. אבל התהליך של להיות אזרח יכול להיות מאוד מסובך זמן רב.

אזרחות היא מעמד חוקי המעניק יתרונות רבים לאדם. אלה כוללים זכויות הצבעה ושירותים חברתיים מסוימים.

ישנם 4 סוגים בסיסיים של אזרחות בארצות הברית: אזרחות באמצעות לידה, אזרחות באמצעות נישואין, התאזרחות ושירות צבאי.

הצורה הנפוצה ביותר של אזרחות היא באמצעות רכישת גרין קארד (תושב קבע כדין). ניתן לעשות זאת על ידי הגשת בקשה לגרין קארד משפחתי או מבוסס תעסוקה.

אם אתה אזרח זר שנמצא בארצות הברית כחוק במשך חמש שנים, אתה יכול להגיש בקשה להתאזרחות. זה יכול להיות תהליך מסובך מכיוון שהוא כרוך בהגשת מספר טפסים, עמידה בדרישות האישיות והשתתפות בטקס לקבלת תעודת ההתאזרחות שלך.

אם שירתת בכבוד בכוחות המזוינים, אתה יכול גם להיות אזרח אמריקאי מבלי שיהיה לך גרין קארד. עם זאת, עליך לעמוד באותן דרישות אישיות כמו בעל גרין קארד. אלה כוללים להיות אדם טוב, בעל ידע של ארה ב ואת ההיסטוריה שלה, להיות מסוגל לדבר ולכתוב אנגלית.

כיצד אני יכול לעבור באופן חוקי לארצות הברית?

אם החלטתם להגר לארצות הברית, הצעד הראשון הוא לקבל את המעמד המשפטי שלך. ניתן לעשות זאת על ידי קבלת גרין קארד (המכונה רשמית "אשרת הגירה") או ויזה זמנית עם היתר עבודה.

כדי לקבל גרין קארד, אתה חייב להגיש עתירת הגירה בשם עצמך או בן הזוג שלך ואת הילדים שלך. לאחר אישור בקשתך, יו אס סי אס תעביר את עניינך למרכז הויזה הלאומי, שיסייע לך לעבד מראש את בקשת אשרת ההגירה שלך ולהתכונן לראיון בשגרירות או בקונסוליה של ארצות הברית.

תהליך הגירה לארצות הברית מחייב אותך להוכיח שיש לך עבודה ואתה יכול לשלם את החשבונות שלך ולחיות בנוחות על ההכנסה שלך בארצות הברית. כמו כן, עליך לספק הוכחת תמיכה כספית מקרוב משפחה בארצות הברית.

לאחר שהגעת לארצות הברית, תצטרך להתחיל לחפש מקום מגורים. אתה יכול לעשות זאת על ידי חיפוש באינטרנט, עם סוכן נדל ן או באמצעות מודעות בעיתון.

מלבד דיור, תצטרך למצוא רופא, רופא שיניים, בנק וספק ביטוח. בנוסף, תצטרך לקבל רישיון נהיגה אמריקאי ומספר תעודת זהות.

לאיזו מדינה בארה"ב היא הקלה ביותר להגר?

כשמדובר בהגירה, ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון. עליך לשקול הזדמנויות עבודה, תשתיות, בטיחות ויוקר מחיה לפני שתקבל את החלטתך.

מדינות מסוימות פופולריות יותר מאחרות, במיוחד מבחינת מקומות עבודה. אם אתה מהגר, חשוב לבחור מדינה שיש לה כלכלה חזקה והרבה הזדמנויות עבודה.

שיקול נוסף בבחירת מדינה הוא הזמינות של שירותי בריאות איכותיים ושירותים בעלות נמוכה. אתה צריך גם להסתכל על שיעורי המס, עלויות החינוך, ואת איכות החיים הכוללת.

אם אתה רוצה לחיות במדינה המציעה את הדברים האלה, קליפורניה היא אחת האפשרויות הטובות ביותר. כאן תוכלו להגיש בקשה לסיוע כספי, לקבל רישיון נהיגה וללמוד במכללה ממלכתית עם שכר לימוד נמוך.

ארצות הברית היא מדינה שמקבלת בברכה מהגרים מכל רחבי העולם. למעשה, יותר מ-44.9 מיליון מהגרים התגוררו בארצות הברית בשנת 2019, שיא מספרי היסטורי מאז החלו רישומי המפקד.

משמעות הדבר היא כי ישנן אפשרויות רבות ושונות לקבלת אזרחות בארצות הברית. בערים מסוימות, עולים מסוגלים להשלים את התהליך בתוך פרק זמן קצר במיקום נוח. בעודם בערים אחרות, הם עומדים בפני צבר גדול וזמני המתנה ארוכים המקשים עליהם להתקדם עם היישומים שלהם.