ידועים בציבור

הטבות מס לזוג ידועים בציבור

נישואי ידועים בציבור נפוצים יכולים להיקרא גם סימי יוריס, לא פורמלי, חוק משותף או חוק לפי מנהג ומוניטין. אין שום דבר בחוק שאומר שגבר ואישה לא יכולים להתחתן. אין שום דבר שיעצור גבר ואישה מלהתחתן אם הם רוצים. כל אדם יכול להחליט בעצמו. יש שמתחתנים עם קרוב משפחה או ידיד, אחרים בוחרים חברים או שכנים. לא משנה מה הסיבה, להתחתן במדינה אחרת מהמקום שבו נולדת עדיין נחשב לנישואים משותפים.

להתחתן במדינה אחרת מאשר המקום שבו נולדת נקרא ”המרה” או ”המרה” נישואים. רישומי הנישואין לא נשמרים במצב שבו הנישואים בוצעו. רישיון הנישואין נשמר במחוז או במרשם המדינה שבו הוא הונפק. אם בני הזוג רוצים שחתמו את רישומי הנישואין שלהם, עליהם לפנות לבתי המשפט הנפתיים שהוציאו את הרישיון. לכל מדינה יש דרישות שונות, לכן חשוב לברר מהי הדרישה למדינה שלך.

לא כל המדינות דורשות שזוג מן החוק יחיה יחד לפני החתונה. במישיגן, למשל, אם רישיון הנישואין ניתן לפני שבני הזוג חיו יחד אז הם לא צריכים לחיות יחד. אם הם יחיו יחד ואז יתחתנו, הם יוכלו לעתור לבתי המשפט כדי לסגור את תיק הנישואין אם לא יבוצע תוך שנה או שלוש שנים שנדרשה המדינה.

יש אנשים שלא רוצים להיות זוג רגיל. הם אולי לא רוצים להתחייב למערכת יחסים ארוכת טווח עם מישהו שהוא לא השותף שלהם. אנשים אלה עשויים לבחור להתגרש. אבל יש מצבים אחרים שבהם אנשים לא רוצים להיראות כ ”נכשלים” לצאת עם בן הזוג שלהם.

https://www.youtube.com/watch?v=HKJRW5CO3mM

יש זוגות מן השורה שנמצאים יחד יותר משלוש שנים, אך אינם רוצים להינשא באופן חוקי. למשל, ידועים בציבור במישיגן לא חייבים להתחתן אם הם נשואים פחות משנתיים ברציפות. עליהם להגיש בקשה לנישואין אם הקשר נמשך יותר משנתיים רצופות. זה חל גם על הילדים.

אם אחד מבני הזוג נפטר, אין להניח שבן הזוג השני ימות בתוך פרק זמן מסוים לאחר מותו. אם בן הזוג שנותר בחיים לא ידע שבן זוגו מת, ייתכן שהוא יתחתן שוב וייקח על עצמו את האחריות להיות המפרנס העיקרי. חשוב לזכור שגם אם בן הזוג שמת היה נשוי בעבר, אין זו ערובה לכך שבן הזוג החדש יפעל על ־ פי אותם כללים. יש חוקים שעוסקים בנישואים נפוצים לאחר המוות במישיגן.

במערכת יחסים משותפת, בן זוג אחד עלול למות. אפשרות נוספת היא האם יהיו נכסים שיעברו במהלך מערכת היחסים. במישיגן, תמיכת בני זוג נחשבת בדרך כלל כמתנה או ירושה, וניתן לחלק אותה במהלך או לאחר מות בן הזוג. ישנם נהלים שונים לחלוקת הנכסים או הרכוש במהלך חיי הזוג הנשוי. הטסט (או אחוזת החיים) משמש לחלוקת רכוש במהלך הנישואין. רכוש אחר, כגון ”נישואין”, משמש לחלוקת האחוזה לאחר המוות.

במקרים רבים, יש יתרונות מיוחדים המוענקים לזוג בעל חוק משותף. זה כולל הטבות מס וכמה הטבות לעובדים. היא כוללת גם הטבות לילדים. במישיגן, לזוגות הומואים ולסביות יש בן זוג מאותו המין. אם אתה מודאג מהטבות המס של ידוע בציבור, כדאי שתדבר עם עורך דין מנוסה כדי לדון באפשרויות שלך.