נדל"ן בפורטוגל

השקעות נדל"ן בפורטוגל

במאמר זה נדון האם השקעות נדל"ן בפורטוגל טובות לזרים ואיפה להשקיע? . אנו נענה גם על השאלה: האם זרים יכולים להחזיק רכוש בפורטוגל? כמה מנתח יכול זרים להחזיק בנכס פורטוגלי? ולבסוף, נדון אם ניתן להחזיק רכוש בפורטוגל עבור משקיעים שאינם אירופאים. כאן נדון בפירוט בכל אחת מהשאלות הללו. בנוסף לניתוח מעמיק של שוק הנדל"ן של פורטוגל, תוכלו למצוא מידע על ההיבטים החשובים ביותר להשקעה בנדל"ן בפורטוגל.

האם נדל"ן מהווה השקעה טובה בפורטוגל?

שוק הנדל"ן הפורטוגלי מציע הזדמנות השקעה נהדרת עבור אלה המחפשים לגור במדינה נחשקת. פורטוגל היא מדינה יציבה במיוחד ללא מאפיה או סערה פוליטית. במדינה מחירי נכסים נמוכים יחסית, מה שהופך אותה למושכת הן למקומיים והן למבקרים. נכסים הניתנים להשכרה עדיין מפקדים על תשואות השכרה גבוהות, שנעו בין חמישה לארבע עשרה אחוזים. ומכיוון שרוב הנכסים בפורטוגל מושכר לעתים קרובות, תוכלו ליהנות מהיתרונות של הכנסות משכירות במשך חודשים רבים של השנה. אתה יכול לקנות נדל"ן בפורטוגל עם ויזת מוזהבת, אבל תצטרך לעשות הרבה עבודה.

ראשית, תצטרך להשיג מספר פיסקלי אישי, או PFN. זה מונפק לאנשים שיש להם חשבונות בנק. זה חיוני שיהיה לך חשבון בנק בפורטוגל אם אתה מתכנן להשקיע בנדל"ן בפורטוגל. חוקי המס של פורטוגל מחייבים שיהיה לך חשבון בנק במדינה לפני שתוכל להשקיע בנכס.פורטו, עיר גדולה עם מגזר חקלאי ותעשייתי חזק, היא מקום מצוין להשקיע בנדל"ן.

המחירים האופייניים בפורטו הם בסביבות 2,500 יורו למ"ר, תלוי בשטח. רכישת רכוש בתחום זה היא דרך נהדרת לייצר רווחים, ומתווכים מקומיים מעריכים כי תקבלו 12 עד ארבעה עשר יורו עבור כל מאה יורו שאתם מוציאים על נדל"ן בתחום זה. אם אתה מוציא שנתיים עד שלוש בפורטוגל, ההשקעה שלך תניב כשני וחצי מיליון יורו, או 260 אחוזים.

היכן אוכל להשקיע נדל"ן בפורטוגל?

בפורטוגל, השקעות נדל"ן קלות יחסית להשיג, ללא הגבלות על אזרחים זרים. אתה יכול גם להשקיע בנכסים להשכרה אם לאזור אוכלוסיית תיירות גבוהה. קניית נכס להשכרה בפורטוגל היא יתרון מכיוון שהמדינה מציעה מס הכנסה נקי של 28 אחוזים נטו. יתר על כן, תוכלו לנכות תיקונים, עלויות תחזוקה ומיסים מקומיים מההכנסה השכירותית ברוטו. אתה יכול גם להרוויח הכנסה באזור על ידי הצעת שכירות לטווח קצר ב- Airbnb.

השקעה בנדל"ן בפורטוגל היא החלטה אינטליגנטית, בהתחשב באקלים, הנוף והגורמים הכלכליים של המדינה. תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל מקלה על המשקיעים לרכוש אישורי מגורים במדינה. תוכנית ההשקעה הקלה על אזרחים שאינם באיחוד האירופי להשיג היתר מגורים במדינה, ללא דרישות ויזה או בריאות. תוכנית ויזת הזהב גמישה וקלה להשגה. בנוסף לכך, אתה ובני משפחתך יכולים לרכוש אזרחות בפורטוגל. מחירי הנדל"ן של ליסבון ירדו בעקבות המשבר הפיננסי העולמי בשנת 2010, אך מאז הם גדלו בהתמדה.

מחירי הנדל"ן של ליסבון עלו בין 22 אחוז ל -30 אחוז בשנת 2015, ושיקפו מקרוב את הכלכלה הלאומית. מאז, מחיר הנכסים למגורים בליסבון צמח בממוצע 2.5 אחוזים בשנה, וסנטה מריה דה פירה חלה צמיחה של 12 אחוזים באותה תקופה. עם זאת, ליסבון היא עדיין העיר הזולה ביותר במערב אירופה. אזורים פופולריים אחרים כוללים את אלגרבה ופרויקטים של ויזת הזהב.

האם זרים יכולים להחזיק רכוש בפורטוגל?

האם זרים יכולים להחזיק רכוש בפורטוגל? כן, והם יכולים לרכוש נכס של לפחות 500,000 יורו. מלבד ההגבלות שהוזכרו לעיל, אין צורך לקבל ויזת שנגן אם ברצונך להחזיק רכוש בפורטוגל. אזרחים שאינם באיחוד האירופי יכולים להגיש בקשה להיתר תושבות, המכונה "ויזת מוזהבת", המאפשרת להם לחיות, לעבוד וללמוד במדינה. אם אתה מתכנן לרכוש נדל"ן בפורטוגל, עליך להבין תחילה את הכללים לבעלות זרה. למי שמעוניין לרכוש נכס בפורטוגל, ניתן לקנות נכס בר השגה.

בערים רבות החלה בנייה חדשה, בעוד שנכסים ישנים נמכרים יותר ויותר לקונים זרים. באזור אלגרבה יש תערובת בריאה של תכונות ישנות וחדשות. אמנם לא תידרש לקבל סקר לפני שתרכוש נכס, אך בכל מקרה רעיון טוב להעסיק אחד. אתה יכול להשיג אחד ממשרד המס המקומי שלך או על ידי פתיחת חשבון בבנק בפורטוגל. זה בחינם לרכוש נדל"ן בפורטוגל.

רק וודא שיש לך דרכון ותעודת תעודת זהות תקפים. הרבה ניירת תהיה מעורבת בתהליך. לכן, רוב האנשים בוחרים לעבוד עם מתווך נדל"ן מקצועי. סוכן נדל"ן יכול להיות כלי חשוב במציאת נכס והבטחת הרכישה שלו עוברת בצורה חלקה. חשוב להבין את התקנות לפני שתתחיל לחפש נכס בפורטוגל.